جارو شارژی بوش
مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 56
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 153
باردید دیروز : 195
بازدید هفته : 348
بازدید ماه : 1144
بازدید سال : 6047
بازدید کلی : 14547

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : دو شنبه 7 بهمن 1401
نظرات

جارو شارژی بوش

جارو شارژی شیائومیجارو شارژی بوش Bosch یکی از برترین و پر مصرفترین لوازم برقی در خانه به شمار میآید و به نوعی چوب دستی جادویی جارو شارژی Xiaomi هر بانویی است. در مجموع جارو شارژی نیاز هر خانه است زیرا نمیتوان هر لحظه جارو برقی به دست گرفت و برای کوچکترین آشغالها آن را به راه انداخت. با وجود یک جارو شارژی باکیفیت، ریزترین آشغال و گرد و غبار هم نمیتوانند از دست خانم خانه فرار کنند. بنابراین اگر قصد خرید جارو شارژی دارید، با نگاهی به مشخصات جارو شارژی برند بوش و خواندن نظرات مصرف کنندگان بدون شک از این برند جارو شارژی میخرید. فروشگاه اینترنتی باما کالا نمایندگی محصولات برند بوش در تهران است و مدلهای مختلف این محصول را به شما ارائه میدهد. قیمت جارو شارژی برند بوش به دلیل نوسانات قیمت بازار و شرایط فعلی کشور، افزایش چشمگیری داشته است. اما نگران نباشید زیرا فروشگاه باما کالا قیمتها را به گونهای تنظیم نموده است تا شما بتوانید از عهده خرید این محصول بر آیید و آسایش را به خانه ببرید.

مهمترین دروغ به جارو شارژی

جارو شارژیاگر کف خانه و آشپزخانه شما خیلی خیس می شود و ترجیح می دهید که از جارو شارژی برای خشک کردن آن استفاده کنید می توانید دستگاه های دو منظوره تهیه کنید. البته دوباره ذکر این نکته ضروری است که دستگاههای دومنظوره قیمت های بیشتری نیز دارند. کیفیت بدنه دستگاه از نکات مهم خرید جارو شارژی به شمار می رود. هر کدام از برندهای تولید کننده جارو شارژی که محصولات آنها در بازار ایران نیز وجود دارد از متریال و مواد مختلفی برای ساخت این دستگاه ها استفاده می نماید. یکی از مشکلات بسیار بزرگی که کاربران با جارو شارژی خود با آن روبرو هستند، شکستن بدنه این دستگاه به دلیل نداشتن کیفیت لازم و کافی است. از این رو در هنگام خرید باید دقت کنید که بدنه دستگاه شما از نظر کیفیت در حد قابل قبولی باشد. خرید از میان برندهای معتبر میتوانند این مورد را برای شما تضمین کند.

 

جاروشارژیشاید در هنگام استفاده از جاروبرقی بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که از تمیز کردن نقاط و گوشههای غیر قابل دسترس منصرف شده باشید. با خرید جارو شارژی برای همیشه از شر این مشکل خلاص خواهید شد. زیرا بدون اینکه درگیر سیم و لوله خرطومی باشید، هر جایی را میتوانید به راحتی تمیز کنید. تمیز کردن داخل ماشین یا اتاق زیر شیروانی هم میتواند با جارو شارژی، بسیار راحت باشد. اندازه کوچک و جمع و جور جارو شارژی آن را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. اگر در خانه خود، مشکل کمبود جا وجود دارید، اندازه کوچک این محصول، امکان قرار دادن آن را در هر فضایی مانند: گوشهای از کمد، داخل کابینت، زیر تخت و حتی اتاقهای کوچک خوابگاه، ممکن میسازد. گاهی به خاطر وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن خانه منصرف میشویم. وزن سبک جارو شارژی یک مزیت مهم است که افراد مسن و حتی کم توان هم، به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند.

  • روشن نشدن جاروشارژی
  • یک جاروشارژی خوب چه ویژگی هایی دارد؟
  • برد الکترونیکی نیز لازم است بررسی شود
  • لوازم جانبی
  • فیلتر قابل شستشوی جاروشارژی
  • تحویل دستگاه به پیک آی پی امداد

xiaomi trucleanدر ادامه مشکلات رایجی که ممکن است برای جاروشارژی ها اتفاق بیافتد را بررسی خواهیم کرد . جارو شارژی ها به این دلیل که از کاربردی ترین و پر استفاده ترین دستگاه در منزل است ، گاهی اوقات ممکن است که دچار مشکلاتی شوند . شاید عیب یابی جارو شارژی و پیدا کردنمنشا این مشکلات برای شما دشوار باشد و نتوانید راه حلی برای تعمیر آن بیابید . البته در صورت داشتن گارانتی ، بهتر است که برای تعمیر این دستگاه ، به نمایندگی برند محصول مراجعه کنید . زیرا آنها دارای کارکنانی مجرب و متخصص هستند و در اصرع وقت ، دستگاه مورد نظر شما را تعمیر خواهند کرد . البته برخی از اختلالات را می توان در خانه و بدون هیچ مشکلی برطرف کرد و نیازی به تعمیرکار نیست . برای این کار ، با ما همراه باشید . تا برخی از مشکلات رایجی که برای جاروشارژی پیش می آید را ، مورد بررسی قرار دهیم . علاوه بر آن راه حل این مشکلات در این مقاله قرار داده شده است .

  • روی فروش خوب راه نمیره و مکش ضعیفی داره
  • خیلی از خریدم راضیم
  • صفحه نمایش باورنکردنی
  • یک سری اضافه- پایه شارژ
  • از دستگاه به مدت طولانی و بهطور مداوم استفاده نکنید
  • موتورش نشبتا خوبه
  • سبک بودن جاروشارژی
  • جارو شارژی ناگهان خاموش میشود

xiaomi trucleanجارو شارژی شیائومی Deerma VC01 نسخه بهبودیافته جدید جاروبرقی دستی با قدرت مکش قوی ، کارایی طولانی مدت و طراحی فوق العاده انعطاف پذیر است. بنابراین ، برای بانوان خانه دار ، این گزینه سرمایه گذاری خواهد بود که نباید از دست داد. جارو شارژی شیائومی Deerma VC01 از طراحی بطری نوشیدنی با رنگ اصلی سفید ، خطوط صاف برای ایجاد زیبایی و ظرافت الهام گرفته شده است. علاوه بر این ، وزن دستگاه فقط 1.6 کیلوگرم است بنابراین بسیار جمع و جور خواهد بود ، کاربران می توانند جارو برقی را به راحتی در هر گوشه از فضا نگه داشته و آنرا جا به جا کنند. مخزن گرد و غبار دارای ظرفیت 0.6 لیتر است که ظرفیت مناسب برای ذخیره مقدار زیادی گرد و غبار است. علاوه بر این ، کاربران می توانند به راحتی آنرا جدا کنند و گرد و غبار را بیرون ریخته و درون آن را تمیز کنند تا از تجمع و تولید باکتری جلوگیری کنند. به خصوص این جارو برقی دارای یک آویز سیلیکونی است که به شما کمک می کند تا دستگاه را به صورت مناسب و مرتب نگه دارید.

Deerma تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد.

امروزه جاروهای برقی به یک عضو جدانشدنی در هر خانهای بدل شدهاند. اما مشکل اصلی که این جاروها دارند، نیاز مبرم آنها به برق و داشتن سیم است که محدوده حرکتی آنها را کاهش میدهد. برند شیائومی برای رفع این مشکل از جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro خود رونمایی کرده است. همهجا را جارو کنید! اولین ویژگی منحصربهفرد جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro، بیسیم بودن آن است. این قابلیت به شما امکان میدهد که تمامی نقاط منزل را بهراحتی هرچهتمامتر جارو کنید. باطری لیتیوم یون 2500 میلیآمپری به شما این قابلیت را میدهد که با یکبار شارژ کردن، مساحتی در حدود 120 مترمربع را بهسادگی تمیز کنید. جاروشارژی Xiaomi Deerma تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد. وزن پایین این جارو به شما کمک میکند تا بدون اینکه از تمیزکردن منزل خود خسته شوید، تمامی آلودگیها و گردوغبارها را جارو کنید. یکی دیگر از مشکلات جاروبرقیها، سروصدای زیاد آنهاست. جالب است بدانید که جاروشارژی Xiaomi Deerma VC20 Pro در زمان استفاده تنها 75 دسیبل صدا تولید خواهد کرد.

جاروشارژیما تلاش کردیم تمامی خصوصیات مثبت و منفی انواع جارو شارژی موجود در بازار ایران را ذکر کنیم. علاوه بر این نکات، 4 برند فعال و پویا که در بازار ایران فعالیت میکنند را هم به شما معرفی کردیم تا هیچ شک و شبههای در رابطه با راهنمای خرید جارو شارژی نداشته باشید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در حین خریداری کردن جارو شارژی رعایت کرد، بررسی دقیق ظرفیت باتری قیمت جارو شیائومی G11 است. واحد اندازهگیری توان یا ظرفیت باتریها، ولت است و این واحد، نشانگر مدت زمانی است که میتواند توان مصرفی دستگاه را شارژ کند. برای مثال، بسته به توان باتری محصولات موجود در بازار، دستگاهها در بین ۸ تا ۱۲ ساعت شارژ میشوند و میتوان از ظرفیت باتری آنها استفاده نمود. به یاد داشته باشید که کاربردیترین و بادوامترین باتری موجود در محصولات کاربردی، باتری لیتیومی است. باتریهای لیتیومی از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و میتوان روی قابلیتهای آنها حساب ویژهای باز کرد. به عنوان نمونه، باتری یکی از کاربردیترین جارو شارژیهای موجود در بازار، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ ساعت شارژ میشود و پس از آن، میتوان به مدت ۴۰ دقیقه از دستگاه کار کشید.

xiaomi trucleanو دوم اینکه این وسیله بسیار کوچک و معمولا بصورت دستی هستند و وزن سبکی دارند، بنابراین حمل و نقل آن نیز در خانه به راحتی صورت میگیرد. مزیت بعدی این جاروهای شارژی قابلیت استفاده راحت آنها برای تمیز کردن فضاهای کوچک و تنگ مانند گوشه مبلها و کنج دیوارها است و همچنین یکی از پر استفاده ترین جاها برای استفاده از این وسیله ماشین ها هستند. مزیت های فوق نشان از یک وسیله بسیار محبوب و پر کاربرد را دارند و همین موارد باعث محبوب تر شدن روز افزون جارو شارژی شده است. آیا خرید جارو شارژی لزومی است؟ در واقع پاسخ به این سوال بستگی به خود شما دارد. شاید برای برخی خانواده ها لزومی و برای برخی دیگر لزومی نباشد. ولی در حالت کلی حتما داشتن یک جارو شارژی باعث کاهش اطلاف وقت شما خود شد. تقریبا بدنه تمام مدل های جارو شارژی از جنس پلاستیک فشرده است که وزن کمتری دارد و دست را خسته نمی کند اما از طرفی این بدنه ها آسیب پذیر هستند و باید مراقب باشید بدنه شان ضربه نخورد. به علاوه مخزن باید طوری طراحی شده باشد که قابلیت جداسازی، تخلیه و سر هم کردن آسانی داشته باشد.

جارو شارژیبرخی از این دلایل حتی حالت عمومی نداشته و ممکن است در حالت خاصی برای برخی از دستگاه ها رخ دهد. با این حال در این مقاله قصد داریم به ایرادات عمومی و رایجی که می توانند مانعی برای روشن شدن جارو شارژی باشند بپردازیم. همچنین سعی خواهیم کرد ترفند های رفع این عیب ها را نیز با هم مرور کنیم تا کاربران علاقه مند بتوانند از این ترفندها برای تعمیر جارو شارژی خود در منزل استفاده کنند. البته در برخی موارد این امکان برای کاربر وجود نداشته و تنها راه چاره استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی و تعمیرکار این دستگاه می باشد. نواقص فنی موتور از جمله ایرادات فنی بسیار حساس در این دستگاه است. خرابی موتور یکی از ایرادات عمده در جارو شارژی Xiaomi جارو شارژی است. دلایل زیادی هم برای خرابی موتور در این دستگاه وجود دارد. همه این موارد می توانند دلیلی بر خرابی موتور دستگاه روشن که در صورت بروز این موارد تنها راه چاره تعویض موتور است.



تعداد بازدید از این مطلب: 531
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود